Konspol

Aktualności

22.11.2018 Konspol wspiera akcję MOTOMIKOŁAJE

Konspol wspiera akcję MOTOMIKOŁAJE.

22.11.2018 Konspol na targach Czytaj Skład

W dniach 1-2 grudnia w Warszawie w Domu Braci Jabłkowskich odbędą się targi Czytaj Skład.

19.11.2018 Konspol na konferencji Gastro Meeting - 19 listopada

W dniu 19 listopada Konspol będzie gościł ze swoim stoiskiem na konferencji dla branży gastronomicznej Gastro Meeting , które odbywają się w Warszawie w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Można będzie m.in spróbować Pierogów marki NOWE od firmy Konspol oraz innych smakowitych propozycji skierowanych do sektora HoReCA.

28.09.2018 Konspol sponsorem XXII Jesiennego Festiwalu Teatralnego

W dniach 1-16 października w Miejskim Ośrodku Kultury w Nowym Sączu odbędzie się XXII Jesienny Festiwal Teatralny. Firma Konspol została sponsorem wydarzenia. To już kolejny rok mecenatu nad projektem promującym sztukę teatralną na najwyższym poziomie artystycznym.

19.09.2018 Konspol promuje kultową parówkę z kogucikiem

W dniu 21 września w godzinach od 12 do 17.30 przed Galerią Gołąbkowice w Nowym Sączu Konspol wraz z Gazetą krakowską będzie promował swoją kultową parówkę z kogucikiem czyli popularnego Hot doga z kurczaka. Podczas eventu będzie można spróbować Hot doga z Konspolu.

19.09.2018 Konspol na Kongresie Eksportu Spożywczego

25 września 2018 roku Konspol będzie gościł na Kongresie Eksportu Spożywczego w Warszawie.

14.09.2018 Właściciel Grupy KONSPOL - rodzina Pazganów, wybiera Cargill, globalnego lidera branży, jako gwaranta dalszego rozwoju firmy.

W dniu 13 września br. doszło do zawarcia porozumienia w sprawie przejęcia podmiotów działających w ramach Grupy KONSPOL przez amerykański koncern Cargill. Właściciele KONSPOLU zdecydowali o pozyskaniu zewnętrznego inwestora, aby zapewnić firmie dalszy dynamiczny rozwój w obliczu postępującej konsolidacji rynku.

14.09.2018 Konspol partnerem The Color Run 2018 w Gdyni

Marka Konspol, jako sponsor The Color Run 2018, przygotowała dla biegaczy i kibiców wiele atrakcji.

04.09.2018 Konspol startuje z kampanią outdoorową ŻARŁAKÓW

Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie. Kampania outdoorowa przypominająca o linii produktów dla dzieci potrwa dwa tygodnie.