Marka Konspol, jako sponsor The Color Run 2018, przygotowała dla biegaczy i kibiców wiele atrakcji.
Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie. Kampania outdoorowa przypominająca o linii produktów dla dzieci potrwa dwa tygodnie.
Firma Konspol jest zaangażowana w sprawy społeczne, dlatego tym razem została partnerem biznesowym jubileuszowego, X Forum III Wieku w Nowym Sączu. W dniach 5-8 września w Bibliotece Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu spotkają się eksperci, by dyskutować o srebrnej gospodarce i o zaangażowaniu seniorów w życie publiczne.
Konspol po raz kolejny partnerem tytularnym półmaratonu w Krynicy-Zdroju.
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania .
Zapraszamy na wakacyjny turniej tenisowy o puchar firmy Konspol.
Sezon mundialowy ruszył pełną parą – w sklepach zapanował piłkarki szał, Polcy kibice tłumnie opanowali moskiewskie ulice, a polskie miasta utonęły w biało czerwonych barwach.
Zapraszamy na otwarcie naszego nowego sklepu w Wolsztynie w dniu 20 czerwca.