13 sierpnia 2018 godz. 08:00
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania .
Tortille firmy Konspol to produkty, które od lat istnieją na polskim rynku i przeznaczone są dla wszystkich wielbicieli kuchni świata. W ofercie firmy znajduje się m.in. tortilla arabska, tortilla amerykańska, latynoska czy ta z pieczarkami i serem. Dzięki odświeżonej szacie graficznej produkty te są bardziej rozpoznawalne i lepiej widoczne na półce. Kształt opakowania pozostał niezmieniony – praktyczna tacka ułatwia przechowywanie i zapobiega uszkodzeniu placków.
Kampania outdoor promująca tę linię produktową realizowana jest na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SO, MK i SD), które pojawią się m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdyni, Lublinie i Rzeszowie. Kampania potrwa do końca sierpnia.