Konspol

Żarłaki – nowa marka produktów dla dzieci firmy Konspol

5 kwietnia 2016 godz. 11:13

 

Firma Konspol wprowadziła na rynek nową linię produktów dla dzieci pod marką Żarłaki. Oferta Konspolu to odpowiedź na potrzeby konsumentów, coraz częściej poszukujących produktów  wędliniarskich, bez sztucznych dodatków i wypełniaczy, które będą nie tylko smaczne ale przy tym zdrowe i pożywne. Dla nich Żarłaki będą właśnie takim naturalnym wyborem, zapewniającym balans pomiędzy smakiem a jakością.

 

Ukochane przez najmłodszych parówki to w marce Żarłaki absolutny Hit żywieniowy – aż 100% mięsa  z kurczaka, tzn. 100 g mięsa użyto do przygotowania 100 g produktu, gwarantujące dzieciom delikatny smak, a ich rodzicom dające pewność zdrowego składu wyrobu.

Wszystkie produkty z portfolio marki należą do linii NATURA, gwarantując, że są one idealne dla dzieci – nie zawierają konserwantów, laktozy ani glutenu, co jest niezwykle istotne również dla rodziców dzieci będących na diecie bezglutenowej czy nietolerujących laktozy.

Parówki, kabanosy i polędwica  z linii Żarłaki dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach, których kolorystyka i grafika mocno wyróżnią się na sklepowych półkach. Zielony , jaskrawy kolor opakowań oraz kolorowe żarłoczne stworki w nowoczesnej grafice z pewnością przyciągną uwagę najmłodszych konsumentów.

 

„Najnowsza oferta firmy KONSPOL  jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Postanowiliśmy poszerzyć ofertę o nowe produkty – linię dla dzieci szczególnie dbając o skład tych produktów. Wzbogacając ofertę dajemy Klientowi większą możliwość wyboru produktów „przy półce sklepowej”. Na rynku pojawią się 3 produkty z nowej linii. To propozycja dla matek, które szukają dla swoich pociech produktów o naturalnym składzie i najwyższej jakości użytych surowców oraz dla dzieci, dla których posiłek jest pewną zabawą z produktem.

 

W sprzedaży od 01 kwietnia 2016 r.