Konspol

Kariera

Jesteśmy firmą o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej, wdrażającą nowoczesne rozwiązania wspomagające zarządzanie i kierowanie przedsiębiorstwem. Praca u nas daje możliwości stałego podnoszenia własnych kompetencji i rozwoju kariery.

Zatrudniamy wykwalifikowanych pracowników chcących wzmocnić nasze szeregi wiedzą i doświadczeniem oraz osoby młode, szukające możliwości wykazania się w pracy wiedzą i umiejętnościami. Cenimy nowe pomysły oraz ciekawe rozwiązania. Wśród kandydatów aplikujących do naszej firmy oczekujemy zaangażowania, entuzjazmu oraz kreatywności.

Jeśli chcesz się rozwijać, znasz przynajmniej jeden język obcy, jesteś osobą kreatywną szukającą nowych wyznań i ceniącą sobie pracę w zespole skontaktuj się z nami. Do współpracy zapraszamy wszystkich absolwentów uczelni wyższych, studentów starszych lat studiów, a także osoby z nabytym już doświadczeniem zawodowym.

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie Formularza Kontaktowego.

Aktualne oferty pracy

Miejsce pracy: Nowy Sącz

Region: Małopolskie

Data publikacji: 24.09.2020

 

 

Starsza Księgowa / Starszy Księgowy

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:

  • Terminowe Księgowanie faktur materiałowych, kosztowych, tworzenia rezerw na niezafakturowane koszty, rozliczania wydatków służbowych pracowników
  • Przygotowanie i weryfikacja danych do deklaracji VAT - sprzedaż krajowa i eksport
  • Przygotowanie i weryfikacja danych do sprawozdań GUS, NBP itp., wysyłka sprawozdań
  • Udział w procesie zamykania miesiąca, przygotowywaniu sprawozdań finansowych
  • Pomoc przy kontrolach skarbowych, przygotowanie dokumentów do kontroli i audytów
  • Przestrzeganie procedur wewnętrznych w zakresie autoryzacji wydatków, poufności danych, zapewnienie ochrony danych firmowych
  • Sprawdzanie i wyjaśnianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty, potwierdzenia sald
  • Archiwizacja dokumentów
  • Wprowadzanie danych do systemu księgowego
  • Dekretacja i księgowanie dokumentów - wybrany zakres
  • Bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych (faktury zakupu)
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej na wybranym zakresie kont
  • Sprawdzanie poprawności rachunkowej
  • Księgowanie not odsetkowych dla klientów
  • Analiza konta przychody przyszłych okresów
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Nadzór nad gospodarką magazynową w zakładzie produkcyjnym
  • Uzgodnienie ksiąg pomocniczych z Księgą Główną
  • Prowadzenie ewidencji i naliczanie amortyzacji środków trwałych w systemie

 

 Kwalifikacje

  • Wykształcenie wyższe o profilu finansowym lub ekonomicznym, lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości
  • Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego w firmie produkcyjnej
  • Znajomość polskiej ustawy o rachunkowości
  • Podstawowa znajomość przepisów podatkowych  CIT, VAT
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, pracowitość, dokładność
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność szukania rozwiązań w oparciu o normy księgowe i przepisy prawa podatkowego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel)
  • Preferowana znajomość angielskiego
  • Preferowana znajomość systemów  ERP

 

Job: Finance/Accounting
Primary Location: Poland-Lesser Poland Voivodeship-Nowy Sacz

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Warszawa

Data publikacji: 22.02.2021

 

 

Customs Advisor

 

Description
One year contract
 
JOB PURPOSE AND IMPACT


The Customs Advisor will be responsible for classification and origin determination for business entities for a county or across multiple countries. In this role, you will work to classify regulatory data and actively participate in projects associated with customs data.
 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Use technical customs knowledge to assign classification codes and country of origin, review customs data and provide insights to the business and operational and functional stakeholders.
  • Support research and provide written and verbal advice to the company and businesses.
  • Develop guidelines, tools, templates and instructions to govern the compliance of sensitive customs data.
  • Support external queries, rulings and audits related to data classification and origin determinations.
  • Administer and monitor customs and trade compliance related systems as a super user for troubleshooting, training and data quality purposes.
  • Support analysis and documentation of customs processes and implementation of customs data projects and regulatory requirements.
  • Compile, analyze and report on metrics and data following established procedures.
  • Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff.
     

Qualifications

MINIMUM QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience
  • Technical knowledge of classification and origin determination
  • Minimum of three years of related work experience

 

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Experience working on customs compliance matters, preferably with a large accounting firm, government, major law firm or multinational company
  • Hands on experience with related programs and applications
  • Minimum of three years of customs experience

 

Job: Finance/Accounting
Primary Location: Poland-MZ-Warsaw
Organization: Finance
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Pei Tee Ong
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Professional: GJC Code and Title  FIN_CUS_19 - Advisory Solutions Specialist II
 
Unposting Date: Mar 1, 2021, 6:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie

Data publikacji: 22.02.2021

 

 

Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Ruchu i Niezawodności

 

 

OPIS STANOWISKA


Na tym stanowisku będziesz wykorzystywać swoją wiedzę na temat najlepszych praktyk w zakresie utrzymania ruchu i niezawodności podczas wykonywania rutynowych zadań na terenie fabryki w Bielanach Wrocławskich.

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Rozwijanie i wykorzystywanie wiedzy na temat najnowszych innowacji, technologii i trendów w zakresie utrzymania ruchu i niezawodności.
  • Wsparcie planowania i koordynacji utrzymania ruchu oraz projektów związanych z niezawodnością.
  • Pomoc w czynnościach dotyczących predyktywnego utrzymania ruchu.
  • Rozwiązywać problemów przy wsparciu przełożonego lub odpowiednich członków zespołu.
     

 

WYMAGANIA

  • Licencjat lub studenci ostatniego roku studiów na kierunku elektrotechnika
  • Znajomość sprzętu elektromechanicznego (silniki elektryczne, zawory, czujniki, sprzęt automatyki produkcyjnej)
  • Umiejętności analityczne, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Biegły język polski i dobra znajomość języka angielskiego

 

Job: Maintenance and Reliability

Primary Location: Poland-DS-Wroclaw
Organization: CSST Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Lukasz Dariusz
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Associate Professional: GJC Code and Title  BOM_RMR_4 - Maintenance and Reliability Specialist I
 
Unposting Date: Mar 1, 2021, 6:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV

Region: woj. Łódzkie, i Dolnośląskie

Data publikacji: 22.02.2021

 

 

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

 

 

Description


Cargill jest międzynarodowym producentem i dostawcą produktów i usług rolnych, spożywczych, finansowych oraz przemysłowych.
Wiodącą jednostką Cargilla w Polsce jest CANH – Cargill Animal Nutrition and Health. 
Łacząc 120 lat doświadczenia z wiedzą zgromadzoną dzięki prowadzeniu działalności w 40 krajach, pomagamy hodowcom, producentom i dystrybutorom środków żywienia zwierząt, niezależnie od ich rozmiaru, w lepszym żywieniu zwierząt. Możemy to robić dzięki potencjałowi badawczemu, innowacyjnym  produktom i usługom w obszarze  pasz i premiksów oraz modelowaniu cyfrowemu i rozwiązaniom w zakresie receptur.  


 
Do naszego oddziału w  Kiszkowie – Wytwórni Premiksów LNB poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY  produktów marki LNB (2 wakaty)

Teren pracy: 

Teren pracy 1: woj. łódzkie - pierwszy wakat
Teren pracy 2: woj. dolnośląskie - drugi wakat

 

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:

  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Obsługa istniejącej sieci sprzedaży
  • Prowadzenie szkoleń i prezentacji
  • Stałe kontakty z klientami i doradztwo z zakresu żywienia zwierząt
  • Promowanie produktów, uczestnictwo w wystawach regionalnych
  • Ścisła współpraca z odpowiednimi działami firmy

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe rolnicze, najchętniej po kierunku zootechnika lub pokrewnym
  • Znajomość zagadnień z zakresu żywienia zwierząt
  • Znajomość rynku lokalnego
  • Umiejętności pracy w  zespole oraz komunikatywność 
  • Dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych 
  • Znajomość pakietu MS Office 
  • Umiejętność bilansowania receptur paszowych dla zwierząt gospodarskich 
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

 

Oferujemy:

  • Niezbędne narzędzia (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • Rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
  • Prywatna opieka medyczna 
  • Ubezpieczenie na życie 
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczego programu Emerytalnego (PPE)
  • Karta Multisport
     

 

CO OFERUJEMY
W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie, dostarczymy Ci możliwość rozwoju Twoich talentów w dynamicznym, międzynarodowym środowisku. Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i możliwość zawodowego rozwoju w jednej z największych prywatnych korporacji na świecie.


Zaciekawiliśmy Cię? W takim razie wyślij do nas CV.


Śledź nas na Linkedin: https://www.linkedin.com/company/cargill 


Cargill zaangażowany jest w dbanie o różnorodność i równe traktowanie. Dowiedz się więcej: https://careers.cargill.com/diversity/


 
Job: Sales
Primary Location: Poland-WP-Kiszkowo

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 02.02.2021

 

Maintenance Reliability Engineering Manager

 

 


JOB PURPOSE AND IMPACT


The Engineering Regional Manager will manage the maintenance of company assets within all applicable laws and procedures while achieving maximum plant reliability and availability performance and lowest overall costs through high maintenance efficiency and oversee the capital planning and execution of CAPEX. In this role, you will provide leadership, technical knowledge and collaboration with operations to ensure integration of maintenance services in the attainment of short and long term facility and group objectives. You will champion a cultural change focused on increasing plant reliability and performance efficiency, while minimizing unscheduled plant interruptions and reducing scheduled downtime using continuous improvement tools to optimize the company's physical assets, processes and strategies.
 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Implement, deploy and oversee maintenance and repair processes, incorporating best practices for effective and efficient utilization of employee resources and improve environmental health and safety performance while ensuring compliance with maintenance and inventory standards and procedures.
  • Deploy a continuous improvement process based on gap identification and elimination, performing group assessments and follow up on actions to manage risk and loss potential to personnel, equipment and plant operations.
  • Promote and deploy a performance monitoring system with metrics focusing on asset reliability improvement, failure identification and elimination and communicate locally and regionally performance based on the plan.
  • Develop a long term reliability plan to address facility operational improvement and sustainment and implement and track facility maintenance costs in accordance with effective reliability principles to improve the overall facility results.
  • Oversee the capital planning process, and execution of projects ensure that resources to execute the projects. 
  • Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs.

 

Qualifications

 

MINIMUM QUALIFICATIONS 

 

  • Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience
  • Working knowledge of local and regional safety, health and environmental regulations
  • Ability to communicate effectively within multiple levels of the organization to influence and build and maintain collaborative working partnerships
  • Minimum of six years of related work experience

 

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Six Sigma Green Belt Certification
  • Certified maintenance reliability professional (CMRP) certification
  • Formal training in predictive maintenance technologies
     

 

Job: Maintenance and Reliability
Primary Location: Poland-Greater Poland-Slupca
Organization: Cargill Protein Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Glenio Magagnin
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Manager I
GJC Code and Title  BOM_RMR_18 - Maintenance and Reliability Associate Director
 
Unposting Date: Feb 16, 2021, 6:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Krzepice lub Tworóg, Kalisz, Dobrzelin, Sandomierz

Data publikacji: 30.04.2021

 

 

EHS Specialist

 

Description

 

JOB PURPOSE AND IMPACT
The Environmental Health and Safety Specialist is a subject matter authority that complies with environmental, health and safety regulations. In this role, you will lead, at low-to-medium complex facility, or help lead, at high complex facility, the implementation, execution and maintenance of the environmental, health and safety and process safety management systems. You will be responsible for in-depth understanding and application of safe, compliant operational practices and demonstrate compliance with company policy, work processes, programs and standards.
In this role you will be responsible for 3 Cargill sites in Poland (which will require a regular travel) : Krzepice, Tworóg and the third one which could be: Kalisz, Dobrzelin or Sandomierz. Therefore, we are expecting to find a candidate based in one of mentioned locations.

 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Support the plant manager in facilitating the community and governmental interaction and the external reputation.
  • Support contractor environmental, health and safety requirements during construction phase and help test and evaluate environmental, health and safety performance according to design during project startup phase.
  • Partner with regional domain and country environmental, health and safety to support management of site impact assessments, operating permits and construction permits.
  • Support suitable training content and delivery mode, in line with global and regional requirements, conduct gap assessment to identify training needs, adjusting curriculum to reflect site specific needs and deliver training.
  • Partner with key site or project leaders to integrate and operationalize environmental, health and safety programs and drive culture of safety, compliance and continuous improvement.Understand, localize and integrate company and legally required work processes, programs and controls into site level operating procedures, tools, and work instructions to standardize front line processes and monitor, analyze and adjust for improved performance.
  • Ensure strong alignment of goals, metrics and targets with plant vision and targets and govern site performance targets together with plant and site leadership team and consult on planning, issue and incident response and operational environment, health and safety and process safety compliance.
  • Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff.
     

 

Qualifications

 

MINIMUM QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience
  • Minimum of two years of related work experience
  • In depth knowledge of legislation and business processes in environmental health and safety systems, ecology and environmental protection, industrial safety.
  • Fluent Polish and Good level of English.

 

 

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Knowledge of international instruments aimed at reducing injuries (near miss, observation, risk assessment).
  • Solid working knowledge of food safety industry practices and standards
  • Ability to communicate and collaborate with diverse groups in a large organization.
  • Experience with environmental health and safety management systems.
  • Experience in organizing safety management system for specialists of contracting organizations.
  • Confirmed ability to deliver processes effectively to optimize business resources.
     

 

Job: Safety/Environmental Health

Primary Location: Poland-SL-Krzepice

Organization: Business Operations & Supply Chain (BOSC)

Schedule: Full-time

Shift: Day Job

Hiring Manager: Agata Hawliczek

Recruiter: Karolina Tobolska

Salary/Job Band: Professional

GJC Code and Title:  EHS_EHS_17 - Site - Environmental Health and Safety Specialist II

 

Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM


*Open to Candidates: In the country of posted position

 

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Kiszkowo

Data publikacji: 15.03.2021

 

 

Kierownik Zmiany

 

Description


Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:

  • Planowanie, realizacja i organizowanie prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych, zgodnie z ustalanymi standardami technicznymi, technologicznymi oraz jakościowymi
  • Planowanie, realizacja i organizowanie obsługi maszyn, narzędzi i urządzeń kontrolnych
  • Optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji produkcyjnej i technicznej zgodnie z obowiązującymi procedurami, instrukcjami, normami
  • Zarządzanie zespołem pracowników
  • Planowanie i organizacja zadań oraz egzekwowanie ich realizacji przez zespół podległych pracowników, wykorzystując zestaw
  • Kluczowych Wskaźników Efektywności
  • Monitorowanie kosztów
  • Realizacja systemu jakośc
  • Odpowiedzialność za bezpieczeństwo fizyczne i informacji

 

Wymagania:

  • Podstawowa znajomość prawa pracy
  • Znajomość zasad zarządzania ludźmi poprzez zaangażowanie i realizację założonych celów
  • Pomysłowość i inicjatywa w proponowaniu rozwiązań
  • Samodzielność w działaniu
  • Znajomość języka angielskiego i systemu SAP będą dodatkowymi atutami
     

Job: Operations
Primary Location: Poland-WP-Kiszkowo
Organization: CPN Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Aleksandra Bienias
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Supervisor I
GJC Code and Title  BOM_PRO_16 - First Line Production Supervisor
 
Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

 

 

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 15.03.2021

 

 

Maintenance Reliability Engineering Manager

 

 

Description

 


JOB PURPOSE AND IMPACT


You will manage the maintenance of company assets within all applicable laws and procedures while achieving maximum plant reliability and availability performance and lowest overall costs through high maintenance efficiency and oversee the capital planning and execution of CAPEX. In this role, you will provide leadership, technical knowledge and collaboration with operations to ensure integration of maintenance services in the attainment of short and long term facility and group objectives. You will champion a cultural change focused on increasing plant reliability and performance efficiency, while minimizing unscheduled plant interruptions and reducing scheduled downtime using continuous improvement tools to optimize the company's physical assets, processes and strategies. You will travel 25 % of time between Cargill Protein business facilities in Poland. As Cargill Protein is represented in Poland by Konspol entity, you are expected to be based in Słupca (Wielkopolska) which is a Konspol site.
 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Implement, deploy and oversee maintenance and repair processes, incorporating best practices for effective and efficient utilization of employee resources and improve environmental health and safety performance while ensuring compliance with maintenance and inventory standards and procedures.
  • Deploy a continuous improvement process based on gap identification and elimination, performing group assessments and follow up on actions to manage risk and loss potential to personnel, equipment and plant operations.
  • Promote and deploy a performance monitoring system with metrics focusing on asset reliability improvement, failure identification and elimination and communicate locally and regionally performance based on the plan.
  • Develop a long term reliability plan to address facility operational improvement and sustainment and implement and track facility maintenance costs in accordance with effective reliability principles to improve the overall facility results.
  • Oversee the capital planning process, and execution of projects ensure that resources to execute the projects. 
  • Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs. 
     

 

Qualifications

MINIMUM QUALIFICATIONS 

  • Bachelor’s degree in mechanical, electrical engineering or equivalent
  • Working knowledge of local and regional safety, health and environmental regulations
  • Hands on experience in the maintenance and reliability area
  • Ability to communicate effectively within multiple levels of the organization to influence and build and maintain collaborative working partnerships
  • Minimum of six years of related work experience
     

 

PREFERRED QUALIFICATIONS


Formal training in predictive maintenance technologies
 
Job: Maintenance and Reliability
Primary Location: Poland-Greater Poland-Slupca
Organization: Cargill Protein Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Glenio Magagnin
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job: Band Manager I
GJC Code and Title  BOM_RMR_18 - Maintenance and Reliability Associate Director
 
Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Wrocław

Data publikacji: 15.03.2021

 

 

Production Scheduler

 

Description

Temporary position - 1 year contract
 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Coordinate changes in schedules
  • Assist in setting material requirements planning and production scheduling metrics target
  • Provide necessary input to supply planner for assigned product or location
  • Maintain data relevant to production scheduling. Plan activities including planning calendars, material data and location data.
  • You will work under direct supervision and handle basic issues and problems, while eferring more complex issues to higher-level staff
     

 

Qualifications
 

  • Bachelor’s degree
  • Experience in supply chain planning
  • Good level of English language, knowledge of German language would be additional advantage.
  • Basic knowledge of excel (pivots and data analytical functions )
     

 

Job: Supply Chain Management
Primary Location: Poland-DS-Wroclaw
Organization: CSST Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Mirena Daskalova
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Associate Professional
GJC Code and Title  SCP_DPS_1 - Production Scheduler I
 
Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV