Konspol

Kariera

Jesteśmy firmą o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej, wdrażającą nowoczesne rozwiązania wspomagające zarządzanie i kierowanie przedsiębiorstwem. Praca u nas daje możliwości stałego podnoszenia własnych kompetencji i rozwoju kariery.

Zatrudniamy wykwalifikowanych pracowników chcących wzmocnić nasze szeregi wiedzą i doświadczeniem oraz osoby młode, szukające możliwości wykazania się w pracy wiedzą i umiejętnościami. Cenimy nowe pomysły oraz ciekawe rozwiązania. Wśród kandydatów aplikujących do naszej firmy oczekujemy zaangażowania, entuzjazmu oraz kreatywności.

Jeśli chcesz się rozwijać, znasz przynajmniej jeden język obcy, jesteś osobą kreatywną szukającą nowych wyznań i ceniącą sobie pracę w zespole skontaktuj się z nami. Do współpracy zapraszamy wszystkich absolwentów uczelni wyższych, studentów starszych lat studiów, a także osoby z nabytym już doświadczeniem zawodowym.

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie Formularza Kontaktowego.

Aktualne oferty pracy

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 15.03.2021

 

 

Maintenance Reliability Engineering Manager

 

 

Description

 


JOB PURPOSE AND IMPACT


You will manage the maintenance of company assets within all applicable laws and procedures while achieving maximum plant reliability and availability performance and lowest overall costs through high maintenance efficiency and oversee the capital planning and execution of CAPEX. In this role, you will provide leadership, technical knowledge and collaboration with operations to ensure integration of maintenance services in the attainment of short and long term facility and group objectives. You will champion a cultural change focused on increasing plant reliability and performance efficiency, while minimizing unscheduled plant interruptions and reducing scheduled downtime using continuous improvement tools to optimize the company's physical assets, processes and strategies. You will travel 25 % of time between Cargill Protein business facilities in Poland. As Cargill Protein is represented in Poland by Konspol entity, you are expected to be based in Słupca (Wielkopolska) which is a Konspol site.
 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Implement, deploy and oversee maintenance and repair processes, incorporating best practices for effective and efficient utilization of employee resources and improve environmental health and safety performance while ensuring compliance with maintenance and inventory standards and procedures.
  • Deploy a continuous improvement process based on gap identification and elimination, performing group assessments and follow up on actions to manage risk and loss potential to personnel, equipment and plant operations.
  • Promote and deploy a performance monitoring system with metrics focusing on asset reliability improvement, failure identification and elimination and communicate locally and regionally performance based on the plan.
  • Develop a long term reliability plan to address facility operational improvement and sustainment and implement and track facility maintenance costs in accordance with effective reliability principles to improve the overall facility results.
  • Oversee the capital planning process, and execution of projects ensure that resources to execute the projects. 
  • Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs. 
     

 

Qualifications

MINIMUM QUALIFICATIONS 

  • Bachelor’s degree in mechanical, electrical engineering or equivalent
  • Working knowledge of local and regional safety, health and environmental regulations
  • Hands on experience in the maintenance and reliability area
  • Ability to communicate effectively within multiple levels of the organization to influence and build and maintain collaborative working partnerships
  • Minimum of six years of related work experience
     

 

PREFERRED QUALIFICATIONS


Formal training in predictive maintenance technologies
 
Job: Maintenance and Reliability
Primary Location: Poland-Greater Poland-Slupca
Organization: Cargill Protein Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Glenio Magagnin
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job: Band Manager I
GJC Code and Title  BOM_RMR_18 - Maintenance and Reliability Associate Director
 
Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 15.03.2021

 

 

Manufacturing Digitalization Process Lead

 

Description

 


JOB PURPOSE AND IMPACT

You will optimize and deliver information technology system solutions within the operations function. In this role, you will partner closely with site operations teams and global information technology to identify and implement information technology systems and system process improvements.


 
KEY ACCOUNTABILITIES

 

  • Identify the information technology system requirements within manufacturing operations and align on the systems roadmap.
  • Partner with the relevant manufacturing function within the relevant business unit to ensure that the function and its key processes are sufficiently stable and people are sufficiently prepared to embark upon the installation of a new system.
  • Responsible for the successful implementation of new information technology systems or modules as part of a system within the manufacturing space, while simultaneously coordinating with other relevant teams to ensure an effective integrated solution.
  • Collaborate with the relevant site operations team and global information technology to define and provide the metrics required for measuring performance in the areas of production, quality and plant maintenance and instill the use of the measures in driving performance improvement.
  • Accountable for the value realization of projects undertaken and take ownership of the identification and measurement of situations where value has been added through systems implementation or process improvement.
     
     

 

Qualifications

MINIMUM QUALIFICATIONS

 

  • Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience
  • Minimum of four years of related work experience
  • Fluent English and Polish
  • Good understanding of manufacturing concepts
  • Experience working with, installing and optimizing manufacturing execution systems
  • PREFERRED QUALIFICATIONS
  • Deep understanding of site operations and IT systems
  • Project Management experience 

 

 

Job: Process Optimization/Project Management
Primary Location:Poland-Greater: Poland-Slupca
Organization: Cargill Protein Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Harold Doise
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Supervisor II
GJC Code and Title  CTI_CTI_11 - Operations Process Senior Supervisor
 
Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Wrocław

Data publikacji: 15.03.2021

 

 

Production Scheduler

 

Description

Temporary position - 1 year contract
 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Coordinate changes in schedules
  • Assist in setting material requirements planning and production scheduling metrics target
  • Provide necessary input to supply planner for assigned product or location
  • Maintain data relevant to production scheduling. Plan activities including planning calendars, material data and location data.
  • You will work under direct supervision and handle basic issues and problems, while eferring more complex issues to higher-level staff
     

 

Qualifications
 

  • Bachelor’s degree
  • Experience in supply chain planning
  • Good level of English language, knowledge of German language would be additional advantage.
  • Basic knowledge of excel (pivots and data analytical functions )
     

 

Job: Supply Chain Management
Primary Location: Poland-DS-Wroclaw
Organization: CSST Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Mirena Daskalova
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Associate Professional
GJC Code and Title  SCP_DPS_1 - Production Scheduler I
 
Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV

Data publikacji: 15.03.2021

 

 

Starszy Kupiec

 

 

Description


Osoba na tym stanowisku może być zlokalizowana w dowolnym miejscu w Polsce.

Kupiec, będzie odpowiedzialny za wykonywanie wielu działań, związanych z pozyskiwaniem surowców wraz z zarządzaniem ryzykiem ich pozycji (głównie zbóż i surowców pochodnych).
W tej roli, będzie wykonywać złożone zadania zaopatrzenia, utrzymując ścisły kontakt z innymi biznesami ANH oraz Liderami Zakupów w regionie.

 

KLUCZOWE ODPOWIEDZIALNOŚCI

 

  • Zakup zbóż / produktów ubocznych dla CFN Polska
  • Opracowywanie, wdrażanie strategii i planów zaopatrzenia zgodnie z celami, budżetem firmy i strategią zespołów regionalnych.
  • Definiowanie ryzyka pozycji wraz z realizacją i egzekwowaniem strategii
  • Negocjacje i zarządzanie umowami z lokalnymi/regionalnymi dostawcami
  • Dobór dostawców, zgodnie z zasadami przewodnimi firmy Cargill, przepisami lokalnymi, zasadami zaopatrzenia, wymaganiami dotyczącymi jakości i usług oraz optymalnymi kosztami dla firmy
  • Tworzeni i / lub akceptacja zamówień i faktur w systemie
  • Analiza oraz monitoring czynników i warunków zewnętrznych, takich jak podaż i popyt, trendy cenowe i pokrycie rynku
  • Monitorowanie współpracy z dostawcami           

 

Przepływ informacji

  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, logistyki, produkcji i finansów
  • Wsparcie potencjalnych klientów w obszarze zakupu zbóż i produktów ubocznych
  • Wsparcie łączności między wszystkimi biznesami ANH w regionie
  • Dzielenie się najlepszymi praktykami, możliwościami z regionalnymi/globalnymi liderami zaopatrzenia

 

Wsparcie biznesowe

  • Analizowanie i wdrażanie lokalnych możliwości/szans (np. alternatywne, nowe surowce, poprawa wartości surowców)
  • Wsparcie procesu ustalania cen, poprzez dostarczanie informacji rynkowych i długoterminowych trendów

 
 

KWALIFIKACJE

  • Minimalne wykształcenie średnie
  • Preferowane doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem oraz zakupach zbóż
  • Zrozumienie lokalnego rynku surowców rolnych
  • Wykazywanie się dobrymi umiejętnościami interpersonalnymi i komunikacyjnymi oraz umiejętnością skutecznego komunikowania się z klientami, pracownikami, dostawcami, współpracownikami i liderami. Praca zespołowa. Umiejętności wywierania wpływu, zdolność do współpracy z pozostałymi działami organizacji  
  • Ukierunkowanie na określone zadania, zaawansowane umiejętności wykonawcze
  • Wysoka inicjatywa, wyznaczanie sobie celów i realizacji, kwestionowanie statusu quo i inicjowanie nowych pomysłów
  • Solidne umiejętności analityczne
  • Znajomość języka angielskiego – komunikatywny w mowie i piśmie 
  • Prawo jazdy kat B
     
     

 

Job: Strategic Sourcing & Procurement
Primary Location: Poland
Organization: CFN Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager:Alexey Bykov
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Professional
GJC Code and Title  SSP_PRT_13 - Buyer II
 
Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM

*Open to Candidates: In the country of posted position

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Wrocław

Data publikacji: 15.03.2021

 

 

Strategic Customer Service Representative

 

 

Description


Main Tasks

  • Management of improvement projects
  • Complex Customer Service activities
  • Order to Cash process management
  • Creation of contract templates and monitoring execution of contracts
  • Partnering with production planners, plant operations, finance, logistics and sales departments
  • Escalation of complex issues  and managing solutions
  • Regular contact with customers and commercial teams to gather relevant business information
     
     

Qualifications
 

  • Bachelor`s degree
  • Very good level of Polish and English
  • Experience in Customer Service, Supply Chain or related areas in complex organizations
  • Strategic approach and project experience
  • Proactive thinking and process mindset
  • Customer Focus approach
  • Team player
  • Ability to work under time pressure in changing environment
  • SAP R/3 expertise (SD/MM/PP/WM modules)
  • Analitycal skills & data processing
     

 

Job : Supply Chain Management
Primary Location: Poland-DS-Wroclaw
Organization: CSST Europe
Schedule: Full-time
Shift: Day Job
Hiring Manager: Agnieszka Magdalena Rzepka
Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band Professional
GJC Code and Title  SCM_CSV_4 - Customer Service Representative II
 
Unposting Date: Mar 19, 2021, 5:59:00 AM

*Open to Candidates: Worldwide

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Warszawa

Data publikacji: 29.03.2021

 

 

Administrator kontraktów

 

Umowa na czas określony do czerwca 2022
 

Zatrudniona osoba będzie odpowiadała za:

  • Rejestrowanie kontraktów handlowych w systemie
  • Wystawianie i przesyłanie kontraktów do klientów
  • Monitorowanie statusu kontraktów
  • Prowadzenie i zarządzanie bazą danych klientów
  • Współpracę z działem handlowym

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość programów MS Office
  • Skrupulatność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość SAP i trzyletnie doświadczenie zawodowe

 

Job Sales

Primary Location: Poland-MZ-Warszawa

Organization: CASC EMEA Oilseeds

Schedule: Full-time

Shift: Day Job

Hiring Manager: Magdalena Gasiorowska

Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band: Senior Support Staff

GJC Code and Title: SAL_ISS_2 - Contract Management Administrator III

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Osnowo

Data publikacji: 29.03.2021

 

 

Analityk laboratoryjny

 

Umowa na czas określony do końca października 2022 roku
 
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • Wykonywanie analiz laboratoryjnych (m.in wilgotność, chlorki, przesiewy, tłuszcz surowy) na próbkach surowców oraz wyrobu gotowego z zachowaniem terminowości
  • Wprowadzanie wyników do programów LIMS
  • Prawidłowe utrzymanie miejsca pracy oraz urządzeń laboratoryjnych
  • Rozwiązywanie pojawiających się niezgodności
  • Przestrzeganie obowiązujących zasad bezpieczeństwa oraz wykonywanie zadań zgodnie z wymaganiami dobrej praktyki laboratoryjnej
  • Monitorowanie stanu magazynowego odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonywania analiz
      

Od kandydata/ki oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (profil chemiczny, technologia żywności lub inne pokrewne kierunki)
  • Znajomości programów pakietu MS Office
  • Skrupulatności oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Analitycznego umysłu, umiejętności samodzielnego rozwiązywania niezgodności, dobrej organizacji własnego czasu pracy
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie

Mile widziane:

  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy laboratoryjnej
  • Umiejętność pracy w zespole, praca pod presją czasu, dobra organizacja czasu pracy
  • Podstawowa znajomość zagadnień statystyki

 

Job: Quality Assurance/Food Safety

Primary Location: Poland-KP-Osnowo

Organization: CFN Europe

Schedule: Full-time

Shift: Day Job

Hiring Manager: Jowita Hoffmann

Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band: Support Staff

GJC Code and Title: FSC_FSQ_4 - Laboratory Technician II

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 29.03.2021

 

 

Sales Director Poland

 

Role is based in Słupca, no remote work possible.
Słupca (close to Poznan) is a Konspol site. Konspol has been acquired by Cargill in 2018 and it represents Cargill Protein Group (meat industry) in Poland.

 

JOB PURPOSE AND IMPACT

In this role you will develop our strategy, sales teams and processes to achieve revenue targets for all sales teams. We seek an experienced professional who will provide us with a strategic vision and tactical direction while overseeing and directing the responsibilities of employees. In this role, you be our representative in promoting and selling our products and services.

 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Support business growth by disseminating information that promotes a favorable view of the organization and our products and services.
  • Participate in planning, developing and delivering the marketing strategy for products, services and associated brand(s).
  • Establish and implement short-to-mid-term plans that have an impact on business results aligned with parent or independent organization objectives.
  • Identifying potential customers while nurturing existing customer relationships.
  • Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions.
  • You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs.

 

Minimum Required Qualifications

  • College degree in business, engineering or economics/finance
  • 15+ years’ experience in business management, with exposure to both B2B or B2C businesses
  • Demonstrated People and Leadership skills
  • Ability to set strategic direction
  • Proven track record in delivering outstanding business results
  • Ability to represent Cargill to internal and external stakeholders
  • Strong communication and inter-personnel relationship skills
  • Fluent English

 

Preferred Qualifications

  • Graduate degree in business (MBA) or finance/economics
  • Experience in Business turn-around Situations
  • Proven experience in mergers, acquisitions, integrations
  • Food or agriculture industry knowledge and market dynamics

 

Job: Sales

Primary Location: Region - Europe

Other Locations: Poland-Greater Poland-Slupca

Organization: Cargill Protein Europe

Schedule: Full-time

Shift: Day Job

Hiring Manager: Sean H Pearce

Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band: Manager I

GJC Code and Title: SAL_CSF_3 - Sales Associate Director

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Kiszkowo

Region: woj. dolnośląskie

Data publikacji: 29.03.2021

 

 

Przedstawiciel Handlowy


Do naszego oddziału w  Kiszkowie – Wytwórni Premiksów LNB poszukujemy kandydatów na stanowisko: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY produktów marki LNB
Teren pracy: woj. dolnośląskie


Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:

  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Obsługa istniejącej sieci sprzedaży
  • Prowadzenie szkoleń i prezentacji
  • Stałe kontakty z klientami i doradztwo z zakresu żywienia zwierząt
  • Promowanie produktów, uczestnictwo w wystawach regionalnych
  • Ścisła współpraca z odpowiednimi działami firmy

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe rolnicze, najchętniej po kierunku zootechnika lub pokrewnym
  • Znajomość zagadnień z zakresu żywienia zwierząt
  • Znajomość rynku lokalnego
  • Umiejętności pracy w  zespole oraz komunikatywność 
  • Dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych 
  • Znajomość pakietu MS Office 
  • Umiejętność bilansowania receptur paszowych dla zwierząt gospodarskich 
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

 

Job: Sales

Primary Location: Poland-WP-Kiszkowo

Organization: CPN Europe

Schedule: Full-time

Shift: Day Job

Hiring Manager: Piotr Kaczmarek

Recruiter: Karolina Tobolska
 
Salary/Job Band: Professional

GJC Code and Title: SAL_DRS_25 - Sales Representative II

Formularz kontaktowy

Plik CV