Konspol

Kariera

Jesteśmy firmą o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej, wdrażającą nowoczesne rozwiązania wspomagające zarządzanie i kierowanie przedsiębiorstwem. Praca u nas daje możliwości stałego podnoszenia własnych kompetencji i rozwoju kariery.

Zatrudniamy wykwalifikowanych pracowników chcących wzmocnić nasze szeregi wiedzą i doświadczeniem oraz osoby młode, szukające możliwości wykazania się w pracy wiedzą i umiejętnościami. Cenimy nowe pomysły oraz ciekawe rozwiązania. Wśród kandydatów aplikujących do naszej firmy oczekujemy zaangażowania, entuzjazmu oraz kreatywności.

Jeśli chcesz się rozwijać, znasz przynajmniej jeden język obcy, jesteś osobą kreatywną szukającą nowych wyznań i ceniącą sobie pracę w zespole skontaktuj się z nami. Do współpracy zapraszamy wszystkich absolwentów uczelni wyższych, studentów starszych lat studiów, a także osoby z nabytym już doświadczeniem zawodowym.

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie Formularza Kontaktowego.

Aktualne oferty pracy

Data publikacji: 30.11.1999

 

 

Mechanik Utrzymania Ruchu

 

 

Wymagania:

  • Wykształcenie: minimum średnie techniczne(preferowane kierunki; mechanik, ,mechatronik, ślusarz, spawacz)
  • Mile widziane doświadczenie w zawodzie
  • Umiejętność czytania rysunków technicznych
  • Łatwość w podejmowaniu decyzji
  • Umiejętność analizy pracy urządzeń oraz wykrywania błędów/usterek
  • dobra organizacja pracy

 

Do zakresu obowiązków należeć będzie:

  • zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń
  • prowadzenie dokumentacji technicznej
  • współpraca z działami produkcyjnymi
  • analiza przyczyn i skutków awarii
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń produkcyjnych.
  • Obsługę narzędzi/maszyn konwencjonalnych (wiertarki, szlifierki, itp).

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynk
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatki premiowe
  • Benefity: ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków, program emerytalny, świadczenia socjalne, opiekę medyczną
  • Pracę w profesjonalnym zespole w przyjaznej atmosferze
  • Wysoką kulturę higieny i bezpieczeństwa w pracy

 

Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

 

Formularz kontaktowy

Plik CV

Data publikacji: 19.10.2021

 

 

Key Account Manager – Export

 

 

Job Purpose and Impact

The Key Account Executive will focus on medium- to long-term planning and face-to-face selling. In this role, you will help sell a variety of our products, services and solutions across multiple lines of business for an assigned group of existing clients. We seek a results-oriented professional who will participate in building medium- to long-range sales plans and preparing strategies to protect, grow and diversify the relationship with a defined group of existing customers.

 

Working area: foreign markets (focus on Slovakia, Czech Republic, Ukraine, Lithuania, Latvia, Estonia + in additional focus on Balkans - Bulgaria, Romania and less focus Polish market.

 

Key Accountabilities

  • Help identify and lead interactions with assigned group of customers to resolve sales opportunities.
  • Participate in resolving problems and ensuring customers receive high-quality service.
  • With minimal mentorship, develop client retention and growth plans and strategies for developing profitable business with assigned accounts.
  • Review and report on customer retention, business opportunities and market trends.
  • Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff.
  • Other duties as assigned

 

 

Qualifications

 

Minimum Qualifications

  • Minimum of four years of related work experience
     

 Preferred Qualifications

  • Knowledge of English language on fluent level, Russian and Lithuanian language is a plus
  • Open for travels (70% of working time)
  • Experience and knowledge of the agricultural industry
  • Degree in zootechnics or related field
      

Hiring Manager: Piotr Ruszkiewicz

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Gierłatowo

Data publikacji: 19.10.2021

 

 

Poultry Veterinarian

 

Job Purpose and Impact

Poultry Veterinarian is responsible for ensuring the health, biosecurity and animal welfare and performance KPIs, control in the production (broiler) farms and slaughter plant . In this role, you will be supervising , coaching, training and guiding technical teams, employees and partners to ensure established goals are achieved for the production quality and food safety requirements.

 

Key Accountabilities

  • Monitor animal health and quality through compliance with the biosecurity systems and animal welfare based on customer requirements.
  • Describing, designing and validating processes related to biosecurity, medication use, vaccination, testing and animal welfare.
  • Evaluate vaccination through laboratory results and supporting adjustments to vaccination programs when necessary, considering local and seasonal challenges and health status on production farms.
  • Ensure that the medication program is correctly implemented and properly monitored.
  • Ensure compliance with biosecurity procedures and ensure training of associates and internal and external stakeholders to ensure animal safety and quality.
  • Diagnose the health of live animals when abnormal symptoms arise and make corrective actions and recommendations in writing.
  • Independently handle complex poultry veterinary issues  with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff.  
  • Other duties as assigned

 

Qualifications

 

MINIMUM QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience
  • Minimum of four years of related work experience

 

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Doctor of veterinary medicine -  in poultry
  • Experience interacting with various internal and external stakeholders, regulatory agencies, facility leaders, plant personnel or consultants
  • Knowledge of food safety, occupational safety and health standards and environmental regulations and poultry nutrition.
  • Flexibility to work in various locations including non-standard working hours
  • Ability to work in English and Polish on a daily basis
  • Experience in people management

 

Hiring Manager: Piotr Kokocinski

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Nowy Sącz

Data publikacji: 28.10.2021

 

 

Asystent/Asystentka ds. IT

 

Opis stanowiska

Asystent/Asystentka ds. IT zapewni wsparcie administracyjne ze standardowymi procedurami wsparcia infrastruktury informatycznej.

Oferta pracy dotyczy naszego zakładu Konspol Holding w Nowym Sączu.

 

 

Kluczowe obowiązki

  • Wykonywanie rutynowych zadań pomocy technicznej pierwszego poziomu w celu zakupu, zainstalowania, skonfigurowania i konserwacji sprzętu i oprogramowania oraz systemu operacyjnego.
  • Wykonywanie prostych zadań informatycznych: kupowanie, instalacje, konfiguracje sprzętu i oprogramowania, szkolenie użytkowników.
  • Współpraca w ramach zespołu w celu realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb użytkowników.
  • Obsługa umiarkowanie złożonych kwestii biurowych, administracyjnych, technicznych lub obsługi klienta pod nadzorem ogólnym, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu.

 

Kwalifikacje

Minimalne kwalifikacje 

  • Dyplom ukończenia szkoły średniej, poziom wykształcenia średniego lub równoważny.

 

Preferowane kwalifikacje

  • Doświadczenie w obszarze IT, technicznym, elektronicznym. 
  • Mile widziana znajomość Systemu Windows, aplikacji biurowych oraz rozwiązań sieciowych. 4
  • Średniozaawansowana znajomość języka angielskiego.
  • Komunikatywność i chęć wspierania innych członków zespołu.

 

Manager: Wojciech Dul

 

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 28.10.2021

 

 

Asystent ds. IT

 

Opis stanowiska

Kluczowe obowiązki

  • Wykonywanie rutynowych zadań pomocy technicznej pierwszego poziomu w celu zakupu, zainstalowania, skonfigurowania i konserwacji sprzętu i oprogramowania oraz systemu operacyjnego.
  • Wykonywanie prostych zadań informatycznych: kupowanie, instalacje, konfiguracje sprzętu i oprogramowania, szkolenie użytkowników.
  • Współpraca w ramach zespołu w celu realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb użytkowników.
  • Obsługa umiarkowanie złożonych kwestii biurowych, administracyjnych, technicznych lub obsługi klienta pod nadzorem ogólnym, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu.

 

Kwalifikacje

Minimalne kwalifikacje 

  • Dyplom ukończenia szkoły średniej, poziom wykształcenia średniego lub równoważny.

 

Preferowane kwalifikacje

  • Doświadczenie w obszarze IT, technicznym, elektronicznym. 
  • Mile widziana znajomość Systemu Windows, aplikacji biurowych oraz rozwiązań sieciowych.
  • Średniozaawansowana znajomość języka angielskiego.
  • Komunikatywność i chęć wspierania innych członków zespołu.

 

Manager: Wojciech Dul

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 03.11.2021

 

 

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

 

 

Opis stanowiska

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będzie odpowiadać za wsparcie działu sprzedaży w zakresie przetworów mięsnych i drobiowych realizując wyznaczone cele (średnio i krótkoterminowych) i oczekiwania klientów.
 
Oferta pracy dotyczy naszego zakładu Konspol Holding w Słupcy. Umowa na zastępstwo, z możliwością przedłużenia.   

 

Kluczowe obowiązki

  • Pomoc w realizacji procesów sprzedaży dla regionalnych klientów i rozwiązywania codziennych problemów, aby upewnić się, że spełniamy nasze wymagania klientów.
  • Wsparcie kierownika sprzedaży w zakresie rutynowych działań operacyjnych zgodnie ze zdefiniowanymi wytycznymi i nawiązywanie dobrych relacji z klientami na różnych poziomach w organizacji klienta.
  • Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami, aby pomóc w pomyślnym zakończeniu procesów sprzedaży i zapewnić dokładną realizację.
  • Pomoc w tworzeniu niestandardowych raportów dla klientów i śledzeniu żądań klientów dla zdefiniowanej firmy lub obszarów.
  • Zapewnienie pomocy w dokładności danych w naszych systemach i narzędziach administracyjnych
  • Obsługa podstawowych kwestii i problemów pod bezpośrednim nadzorem, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu.

 


Кwalifikacje

Minimalne kwalifikacje

  • Tytuł licencjata w dziedzinie pokrewnej np. Handel Zagraniczny, Sprzedaż Eksportowa lub równoważne doświadczenie.

 

Preferowane kwalifikacje   

  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, znajomość procesów sprzedaży i metodologii.
  • Mile widziana znajomość języka francuskiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Chęć do nauki, ciekawość, otwartość na nowe wyzwania.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne. 

 

Manager: Ewa Pruska

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Kiszkowo

Data publikacji: 16.11.2021

 

 

Job Purpose and Impact

The Plant Operations Senior Supervisor will provide operational oversight for all production processes for a less complex plant or multiple plants with a lower level of complexity. We seek a multifaceted professional to ensure areas of responsibilities meet standards for safety, quality, operational effectiveness and financial performance.

 

Key Accountabilities

  • Lead all aspects of the overall operational management of a plant and/or multiple plants.
  • Lead, direct and control capital and operating budgets for a plant and/or multiple plants.
  • Supervise strategic and tactical deliverables to ensure customer and product/quality standards are met within specifications.
  • Collaborate with specialists to ensure the most effective risk mitigation plans and regulatory compliance strategies are in place.
  • Lead and develop a team, coach and make decisions related to talent management, hiring, performance, and disciplinary actions.
  • Other duties as assigned

Minimum Qualifications

  • Bachelor's degree in a related field or equivalent experience

Preferred Qualifications

  • Two years of supervisory experience

Hiring Manager: Rafał Wysmoliński

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 01.12.2021

Specjalista ds. transportu

 

Job Purpose and Impact

Specjalista ds. transportu będzie odpowiedzialny za wszystkie działania w łańcuchu dostaw wymagane do dostarczania towarów do zakontraktowanych magazynów, dostawców, do naszych zakładów lub bezpośrednio do klientów. W tej roli będziesz realizować strategię dostaw towarów i będziesz współpracować ze wszystkimi innymi wewnętrznymi pracownikami funkcjonalnymi oraz będziesz odpowiedzialny za administrowanie dokumentacją, zapewniając jednocześnie terminowy i opłacalny przepływ towarów.

Oferta pracy dotyczy naszego zakładu Konspol Holding w Słupcy.

 

Key Accountabilities

  • Zapewnienie rozwiązania transportowego i logistycznego dotyczące przepływu surowców i wyrobów gotowych z miejsca pochodzenia do miejsca przeznaczenia.
  • Wykonywanie działań logistycznych wspierających realizację łańcucha dostaw, w tym planowanie zdolności transportowych.
  • Odpowiedzialność za rutynowe planowanie, organizację transportu, zarządzanie zapasami i raportowanie przesyłek zgodnie z umowami zakupu i sprzedaży.
  • Realizacja strategii logistyki i łańcucha dostaw, rozwiązywanie problemów i przedstawianie zaleceń dotyczących wspierania ulepszonych i opłacalnych przewozów towarowych.
  • Zarządzanie wysyłkami zgodnie z umowami zakupu i sprzedaży oraz przeprowadzanie aktualizacji wprowadzania danych za pomocą systemów planowania zasobów przedsiębiorstwa, arkuszy kalkulacyjnych i baz danych.
  • Prowadzenie specjalistycznych działań transportowych i logistycznych, w tym również obsługa klienta.
  • Niezależne rozwiązywanie umiarkowanie złożonych problemów przy minimalnym nadzorze, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu.

 

Qualifications

 

MINIMALNE KWALIFIKACJE

  • Tytuł licencjata w dziedzinie pokrewnej lub równoważne doświadczenie.
  • Biegłość w arkuszach kalkulacyjnych i aplikacjach do przetwarzania tekstu.
  • Biegłość w pracy z systemami planowania zasobów przedsiębiorstwa.
  • Co najmniej dwa lata związanego doświadczenia zawodowego.

 

PREFEROWANE KWALIFIKACJE 

  • Znajomość przepisów i zasad bezpieczeństwa działań logistycznych.
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, pod presją czasu.
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Dobra organizacja pracy własnej, dbałość o terminowość.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

 

Manager: Monika Gracz

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie

Data publikacji: 07.12.2021

 

 

Project Accounting Specialist

 

 

Job Purpose and Impact

The Project Accounting Specialist will provide timely and relevant financial reports and insight by acting as the finance business partner to both management and operational teams of the plant. In this role, you will work closely with different stakeholders to ensure results are timely, qualitative, analyzed and understood. You will provide essential partnership in the business decision process by providing continuous improvement of financial reporting best practices.

 

Key Accountabilities

  • Provide finance business partnership for the local site management team by understanding and supporting the local business challenges, risks and strategies.
  • Manage project accounting processes and analyze the monthly CAPEX cost and projects execution.
  • Perform process standardization across plants in the region, implementing best practices by close cooperation with finance organization, engineering teams and CBS.
  • Support ERP implementation
  • Foster continuous improvement in the finance team, challenging status quo and play a leading role in increasing effectiveness and efficiency of our wider finance team.
  • Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff.

 

 

Other duties as assigned


 
Qualifications

Minimum Qualifications

  • Bachelor's degree in a related field or equivalent experience
  • Experience with generally accepted accounting principles (GAAP) reporting
  • Minimum of two years of related work experience

 

Preferred Qualifications

  • Experience working with enterprise resource planning tools
  • Experience in capital management
  • Experience in workflow standardization and process migration
  • Experience with variance analysis statistical tools
      

 

Hiring Manager: Lukasz Patryk Lukaszewicz

Formularz kontaktowy

Plik CV