Konspol

Kariera

Jesteśmy firmą o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej, wdrażającą nowoczesne rozwiązania wspomagające zarządzanie i kierowanie przedsiębiorstwem. Praca u nas daje możliwości stałego podnoszenia własnych kompetencji i rozwoju kariery.

Zatrudniamy wykwalifikowanych pracowników chcących wzmocnić nasze szeregi wiedzą i doświadczeniem oraz osoby młode, szukające możliwości wykazania się w pracy wiedzą i umiejętnościami. Cenimy nowe pomysły oraz ciekawe rozwiązania. Wśród kandydatów aplikujących do naszej firmy oczekujemy zaangażowania, entuzjazmu oraz kreatywności.

Jeśli chcesz się rozwijać, znasz przynajmniej jeden język obcy, jesteś osobą kreatywną szukającą nowych wyznań i ceniącą sobie pracę w zespole skontaktuj się z nami. Do współpracy zapraszamy wszystkich absolwentów uczelni wyższych, studentów starszych lat studiów, a także osoby z nabytym już doświadczeniem zawodowym.

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie Formularza Kontaktowego.

Aktualne oferty pracy

Miejsce pracy: Ujazd Dolny

Data publikacji: 28.05.2021

 

 

CEL I WPŁYW STANOWISKA PRACY

W tej roli pracownik będzie koncentrował się na portfolio klientów, dążył do oceny potrzeb klientów i proponował odpowiednie produkty, usługi i rozwiązania, które maksymalizują przychody z produktów i poprawiają rentowność. Będzie pracował przede wszystkim z klientami korzystającymi z tradycyjnej komunikacji telefonicznej oraz oprogramowania wideo-telefonicznego.

 

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Opracowanie planu ustanowienia i utrzymania relacji z klientami oraz realizacji osobistych celów sprzedażowych.
  • Sporządzenie biznesplanu dla każdego klienta.
  • Pomoc w ocenie potrzeb klientów i zasugerowanie odpowiednich produktów, usług i rozwiązań.
  • Koordynowanie wykorzystania zasobów zapewnianych przez organizację i innych członków zespołu w celu świadczenia usług o wartości dodanej dla klientów.
  • Rozwijanie silnych relacji z klientami, które zapewniają znaczący wkład w planowanie, strategie dotyczące produktów, cen i usług.
  • Przyczynianie się do rozwoju zespołu, realizując cele, które wpływają na ogólny sukces zespołu.
  • Samodzielne radzenie sobie ze złożonymi problemami przy minimalnym nadzorze, przekazując tylko najbardziej złożone kwestie do odpowiedniego personelu.

 

KWALIFIKACJE

  • Dyplom licencjata w równoważnej lub pokrewnej dziedzinie.
  • Sprawdzone umiejętności i doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży.
  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego.
  • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży produktów w środowisku biznesowym.

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Rychliki

Data publikacji: 28.05.2021

 

 

CEL I WPŁYW STANOWISKA PRACY

W tej roli pracownik będzie koncentrował się na portfolio klientów, dążył do oceny potrzeb klientów i proponował odpowiednie produkty, usługi i rozwiązania, które maksymalizują przychody z produktów i poprawiają rentowność. Będzie pracował przede wszystkim z klientami korzystającymi z tradycyjnej komunikacji telefonicznej oraz oprogramowania wideo-telefonicznego.

 

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Opracowanie planu ustanowienia i utrzymania relacji z klientami oraz realizacji osobistych celów sprzedażowych.
  • Sporządzenie biznesplanu dla każdego klienta.
  • Pomoc w ocenie potrzeb klientów i zasugerowanie odpowiednich produktów, usług i rozwiązań.
  • Koordynowanie wykorzystania zasobów zapewnianych przez organizację i innych członków zespołu w celu świadczenia usług o wartości dodanej dla klientów.
  • Rozwijanie silnych relacji z klientami, które zapewniają znaczący wkład w planowanie, strategie dotyczące produktów, cen i usług.
  • Przyczynianie się do rozwoju zespołu, realizując cele, które wpływają na ogólny sukces zespołu.
  • Samodzielne radzenie sobie ze złożonymi problemami przy minimalnym nadzorze, przekazując tylko najbardziej złożone kwestie do odpowiedniego personelu.

 

KWALIFIKACJE

  • Dyplom licencjata w równoważnej lub pokrewnej dziedzinie.
  • Sprawdzone umiejętności i doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży.
  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego.
  • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży produktów w środowisku biznesowym.

Formularz kontaktowy

Plik CV

Data publikacji: 14.06.2021

 

 

CEL I WPŁYW STANOWISKA PRACY

W tej roli, pracownik będzie koncentrował się na portfolio klientów, dążył do oceny potrzeb klientów i proponował odpowiednie produkty, usługi i rozwiązania, które maksymalizują przychody z produktów i poprawiają rentowność. Będzie pracował przede wszystkim z klientami korzystającymi z tradycyjnej komunikacji telefonicznej oraz oprogramowania wideo-telefonicznego.

 

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Opracowanie planu ustanowienia i utrzymania relacji z klientami oraz realizacji osobistych celów sprzedażowych.
  • Sporządzenie biznesplanu dla każdego klienta.
  • Pomoc w ocenie potrzeb klientów i zasugerowanie odpowiednich produktów, usług i rozwiązań.
  • Koordynowanie wykorzystania zasobów zapewnianych przez organizację i innych członków zespołu w celu świadczenia usług o wartości dodanej dla klientów.
  • Rozwijanie silnych relacji z klientami, które zapewniają znaczący wkład w planowanie, strategie dotyczące produktów, cen i usług.
  • Przyczynianie się do rozwoju zespołu, realizując cele, które wpływają na ogólny sukces zespołu.
  • Samodzielne radzenie sobie ze złożonymi problemami przy minimalnym nadzorze, przekazując tylko najbardziej złożone kwestie do odpowiedniego personelu.

 

KWALIFIKACJE

  • Dyplom licencjata w równoważnej lub pokrewnej dziedzinie
  • Sprawdzone umiejętności i doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży
  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego
  • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży produktów w środowisku biznesowym

Formularz kontaktowy

Plik CV

Data publikacji: 14.06.2021

 


CEL I WPŁYW STANOWISKA PRACY

W tej roli, pracownik będzie koncentrował się na portfolio klientów, dążył do oceny potrzeb klientów i proponował odpowiednie produkty, usługi i rozwiązania, które maksymalizują przychody z produktów i poprawiają rentowność. Będzie pracował przede wszystkim z klientami korzystającymi z tradycyjnej komunikacji telefonicznej oraz oprogramowania wideo-telefonicznego.

 

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Opracowanie planu ustanowienia i utrzymania relacji z klientami oraz realizacji osobistych celów sprzedażowych.
  • Sporządzenie biznesplanu dla każdego klienta.
  • Pomoc w ocenie potrzeb klientów i zasugerowanie odpowiednich produktów, usług i rozwiązań.
  • Koordynowanie wykorzystania zasobów zapewnianych przez organizację i innych członków zespołu w celu świadczenia usług o wartości dodanej dla klientów.
  • Rozwijanie silnych relacji z klientami, które zapewniają znaczący wkład w planowanie, strategie dotyczące produktów, cen i usług.
  • Przyczynianie się do rozwoju zespołu, realizując cele, które wpływają na ogólny sukces zespołu.
  • Samodzielne radzenie sobie ze złożonymi problemami przy minimalnym nadzorze, przekazując tylko najbardziej złożone kwestie do odpowiedniego personelu.
     

KWALIFIKACJE

  • Dyplom licencjata w równoważnej lub pokrewnej dziedzinie
  • Sprawdzone umiejętności i doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży
  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego
  • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży produktów w środowisku biznesowym

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie

Data publikacji: 18.06.2021

 

 

Job Purpose and Impact

The Customer Service Supervisor will oversee our team that provides customer services relating to sales, sales promotions, installations and communications. We seek a professional to supervise our team that optimizes and monitors shipping and returns including processing complex orders from customers and resolving order or delivery issues.

 

Offer

2 years contract with possibility to extend 

 

Key Accountabilities

  • Conduct performance management, talent development, succession planning and engagement.
  • Partner with team members to decide which tools/systems are appropriate to use for specific customer service environments.
  • Use comprehensive knowledge of supply customer service practices and procedures to support and assist in developing tactical customer service strategies for a small customer base.You will have your small customer portfolio 
  • Provide support and feedback to define improvement projects and commitments requiring a thorough understanding of customer service practices and procedures for a small team.
  • Responsible for personnel decisions related to hiring, performance and disciplinary actions for your direct reports. You will also spend time completing the same tasks as employees on your team.
  • Other duties as assigned

 

Minimum Qualifications

  • Bachelor's degree in a related field or equivalent experience

 

Preferred Qualifications

  • Experience in team management – at least 1 year 
  • Strong ability to set priorities
  • Experience in work in international environment 
    Ability to operate customer service systems
  • Knowledge of English and Polish languages
  • Knowledge of German languages is a plus

 

Hiring Manager

Agnieszka Rzepka

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Słupca

Data publikacji: 22.06.2021

 

 

CEL I WPŁYW PRACY

Inspektor kontroli jakości jest odpowiedzialny za wykonywanie różnorodnych zadań związanych z zarządzaniem jakością. Głównym celem jest zapewnienie, iż cały proces przebiega zgodnie z wewnętrznymi procedurami, politykami i certyfikatami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować ze wszystkimi działami w firmie w celu zapewnienia ogólnych standardów jakości oraz wymagań prawnych.

 

PREFEROWANE KWALIFIKACJE

  • Monitorowanie procesów dotyczących bezpieczeństwa żywności, ocena stanu higienicznego i technicznego wyposażenia, pomieszczeń oraz środków transportu.
  • Weryfikacja procesu produkcyjnego pod katem zgodności ze specyfikacjami, recepturami, wymaganiami prawnymi, zakładowymi oraz standardami odbiorców a w razie potrzeby podjęcie odpowiednich działań korygujących.
  • Prowadzenie wewnętrznej dokumentacji zgodnie z procedurami i wymaganiami klientów.
  • Weryfikacja parametrów CCP i CP oraz innych istotnych parametrów dla zachowania bezpieczeństwa i jakości produktów w celu upewnienia się, że wszystkie procesy przebiegają zgodnie z zasadami bezpieczeństwa żywności.
  • Prowadzenie audytów w zakładzie z uwzględnieniem przestrzegania wewnętrznych procedur.
  • Rejestrowanie wszystkich nieprawidłowości i informowanie o nich odpowiednie działy z uwzględnieniem wdrożenia działań naprawczych.
  • Prowadzenie szkoleń dla pracowników w obszarze bezpieczeństwa i jakości żywności w zależności od potrzeb.
  • Samodzielnie rozwiązywanie problemów, zgłaszanie bardziej złożonych problemów do przełożonych.
  • Dodatkowe obowiązki wynikające z zajmowanego stanowiska.

 

MINIMALNE KWALIFIKACJE

  • Wykształcenie minimum średnie. 
  • Znajomość i umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych, edytorów tekstowych i poczty e-mail.
  • Znajomość przepisów związanych z zarządzaniem jakością. 
  • Możliwość reprezentowania firmy podczas audytów zewnętrznych. 
  • Minimum cztery lata doświadczenia na analogicznym stanowisku. 

 

PREFEROWANE KWALIFIKACJE

  • Wykształcenie kierunkowe. 
  • Doświadczenie w pracy w zakładzie produkcji żywności.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Elastyczność i otwartość do nauki. 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Warszawa

Data publikacji: 22.06.2021

 

 

Job Purpose and Impact

The Marketing Generalist III will be responsible for crafting and executing a channel marketing strategy to drive profitable growth and customer dedication. You will partner with our Marking and Communications team as well as our Sales Leadership team to establish business plans and marketing opportunities to enable an outstanding customer experience to deliver valuable offerings for customers and prospects.

 

Key Accountabilities

  • Plan, execute and measure marketing strategies, promotions and annual plans for a customer or store plans and category management solutions to implement marketing strategies and sales objectives in Europe 
  • In collaboration with cross-functional teams (Product/ Category Line Manager, Communication, Sales, Supply chain, Operations, Customers’ services and Commercial Project Manager) align marketing initiatives with channel value propositions, plans and goals while ensuring marketing offerings support the customer
  • Act as a project manager ensuring magnificent and timely execution of key customer/channel initiatives based on priorities established through the business planning process and budget
  • Demonstrating its deep knowledge of customer priorities, this role will help identify areas where additional customer profitability and brand growth can be achieved
  • Support Sales Team with administration and legal work
  • Supervise channel performance and metrics and serve as the feedback loop from sales and customers to resolve efficiency of initiatives, including promotional efficacy to improve return on investment
  • Evaluate and modify promotion or advertising programs 

 

Minimum Qualifications

  • Bachelor's degree in Marketing, Sales, or Business related or equivalent experience,
  • Ability to balance multiple priorities and deliver timely projects within budge guidelines
  • Experience executing consumer, channel and/or customer specific campaigns and promotions
  • Experience engaging directly with customers with a positive impact
  • Experience developing strategic marketing plans that generated customer growth
  • Minimum of four years of related work experience
  • Other minimum qualifications may apply

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Krzemieniewo

Data publikacji: 12.07.2021

 

 

OPIS STANOWISKA

Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny za obsługę naszych klientów i bliską współpracę z naszymi wytwórniami. Do codziennych zadań będzie należało wprowadzanie i obsługa zamówień, wyjaśnianie bieżących problemów oraz informowanie klientów o terminach dostaw.

 

KLUCZOWE ZADANIA

  • Wykonywanie podstawowych i złożonych zadań administracyjnych zgodnie z istniejącymi procedurami i standardami obsługi klienta
  • Realizacja strategii obsługi klienta
  • Informowanie klientów o stanie zamówienia, fakturach i dodatkowych informacjach potrzebnych do zakończenia sprzedaży
  • Obsługa wewnętrznych systemów i baz danych, związanych z wysyłką zamówień i stanami magazynowymi 
  • Rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze obsługi klienta, administracji, wsparcie przełożonego w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów
  • Inna zadania wynikające z zajmowanego stanowiska 

 

MINIMALNE KWALIFIKACJE

  • Wykształcenie minimum średnie 
     

PREFEROWANE KWALIFIKACJE

  • Doświadczenie w pracy z klientem 
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność zarządzania dużą ilością informacji 
  • Elastyczność i otwartość do pracy w dynamicznym środowisku 
  • Język polski jako język codziennej pracy, mile widziane komunikatywna znajomość j. angielskiego 

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Nowy Sącz

Data publikacji: 12.07.2021

 

 

Job Purpose and Impact

The Project Manager II helps oversee and handle the operational aspects of ongoing projects, serving as liaison among project management and planning, project team and line management. We seek a professional who will contribute to and review the project proposal to resolve timeframe, funding limitations and procedures for accomplishing the project.

 

Key Accountabilities

  • Participate in identifying and resolving obstacles to completing project on time and to budget.
  • Adhere to internal and external quality standards.
  • Monitor and report on the status of projects including cost, timing and staffing.
  • Help organize project teams, assign individual responsibilities, develop project schedules, and determine resource requirements.
  • Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff.
  • Other duties as assigned

Minimum Qualifications

  • Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience
  • Minimum of two years of related work experience

 

Preferred Qualifications

  • Strong project management skills
  • Experience in leading projects in different areas (marketing, new products, administration, processes)
  • Communicative skills and open to learn

Formularz kontaktowy

Plik CV