Konspol

Kariera

Jesteśmy firmą o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej, wdrażającą nowoczesne rozwiązania wspomagające zarządzanie i kierowanie przedsiębiorstwem. Praca u nas daje możliwości stałego podnoszenia własnych kompetencji i rozwoju kariery.

Zatrudniamy wykwalifikowanych pracowników chcących wzmocnić nasze szeregi wiedzą i doświadczeniem oraz osoby młode, szukające możliwości wykazania się w pracy wiedzą i umiejętnościami. Cenimy nowe pomysły oraz ciekawe rozwiązania. Wśród kandydatów aplikujących do naszej firmy oczekujemy zaangażowania, entuzjazmu oraz kreatywności.

Jeśli chcesz się rozwijać, znasz przynajmniej jeden język obcy, jesteś osobą kreatywną szukającą nowych wyznań i ceniącą sobie pracę w zespole skontaktuj się z nami. Do współpracy zapraszamy wszystkich absolwentów uczelni wyższych, studentów starszych lat studiów, a także osoby z nabytym już doświadczeniem zawodowym.

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie Formularza Kontaktowego.

Aktualne oferty pracy

Miejsce pracy: Ujazd Dolny

Data publikacji: 28.05.2021

 

 

CEL I WPŁYW STANOWISKA PRACY

W tej roli pracownik będzie koncentrował się na portfolio klientów, dążył do oceny potrzeb klientów i proponował odpowiednie produkty, usługi i rozwiązania, które maksymalizują przychody z produktów i poprawiają rentowność. Będzie pracował przede wszystkim z klientami korzystającymi z tradycyjnej komunikacji telefonicznej oraz oprogramowania wideo-telefonicznego.

 

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Opracowanie planu ustanowienia i utrzymania relacji z klientami oraz realizacji osobistych celów sprzedażowych.
  • Sporządzenie biznesplanu dla każdego klienta.
  • Pomoc w ocenie potrzeb klientów i zasugerowanie odpowiednich produktów, usług i rozwiązań.
  • Koordynowanie wykorzystania zasobów zapewnianych przez organizację i innych członków zespołu w celu świadczenia usług o wartości dodanej dla klientów.
  • Rozwijanie silnych relacji z klientami, które zapewniają znaczący wkład w planowanie, strategie dotyczące produktów, cen i usług.
  • Przyczynianie się do rozwoju zespołu, realizując cele, które wpływają na ogólny sukces zespołu.
  • Samodzielne radzenie sobie ze złożonymi problemami przy minimalnym nadzorze, przekazując tylko najbardziej złożone kwestie do odpowiedniego personelu.

 

KWALIFIKACJE

  • Dyplom licencjata w równoważnej lub pokrewnej dziedzinie.
  • Sprawdzone umiejętności i doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży.
  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego.
  • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży produktów w środowisku biznesowym.

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Rychliki

Data publikacji: 28.05.2021

 

 

CEL I WPŁYW STANOWISKA PRACY

W tej roli pracownik będzie koncentrował się na portfolio klientów, dążył do oceny potrzeb klientów i proponował odpowiednie produkty, usługi i rozwiązania, które maksymalizują przychody z produktów i poprawiają rentowność. Będzie pracował przede wszystkim z klientami korzystającymi z tradycyjnej komunikacji telefonicznej oraz oprogramowania wideo-telefonicznego.

 

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Opracowanie planu ustanowienia i utrzymania relacji z klientami oraz realizacji osobistych celów sprzedażowych.
  • Sporządzenie biznesplanu dla każdego klienta.
  • Pomoc w ocenie potrzeb klientów i zasugerowanie odpowiednich produktów, usług i rozwiązań.
  • Koordynowanie wykorzystania zasobów zapewnianych przez organizację i innych członków zespołu w celu świadczenia usług o wartości dodanej dla klientów.
  • Rozwijanie silnych relacji z klientami, które zapewniają znaczący wkład w planowanie, strategie dotyczące produktów, cen i usług.
  • Przyczynianie się do rozwoju zespołu, realizując cele, które wpływają na ogólny sukces zespołu.
  • Samodzielne radzenie sobie ze złożonymi problemami przy minimalnym nadzorze, przekazując tylko najbardziej złożone kwestie do odpowiedniego personelu.

 

KWALIFIKACJE

  • Dyplom licencjata w równoważnej lub pokrewnej dziedzinie.
  • Sprawdzone umiejętności i doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży.
  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego.
  • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży produktów w środowisku biznesowym.

Formularz kontaktowy

Plik CV

Data publikacji: 14.06.2021

 

 

CEL I WPŁYW STANOWISKA PRACY

W tej roli, pracownik będzie koncentrował się na portfolio klientów, dążył do oceny potrzeb klientów i proponował odpowiednie produkty, usługi i rozwiązania, które maksymalizują przychody z produktów i poprawiają rentowność. Będzie pracował przede wszystkim z klientami korzystającymi z tradycyjnej komunikacji telefonicznej oraz oprogramowania wideo-telefonicznego.

 

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Opracowanie planu ustanowienia i utrzymania relacji z klientami oraz realizacji osobistych celów sprzedażowych.
  • Sporządzenie biznesplanu dla każdego klienta.
  • Pomoc w ocenie potrzeb klientów i zasugerowanie odpowiednich produktów, usług i rozwiązań.
  • Koordynowanie wykorzystania zasobów zapewnianych przez organizację i innych członków zespołu w celu świadczenia usług o wartości dodanej dla klientów.
  • Rozwijanie silnych relacji z klientami, które zapewniają znaczący wkład w planowanie, strategie dotyczące produktów, cen i usług.
  • Przyczynianie się do rozwoju zespołu, realizując cele, które wpływają na ogólny sukces zespołu.
  • Samodzielne radzenie sobie ze złożonymi problemami przy minimalnym nadzorze, przekazując tylko najbardziej złożone kwestie do odpowiedniego personelu.

 

KWALIFIKACJE

  • Dyplom licencjata w równoważnej lub pokrewnej dziedzinie
  • Sprawdzone umiejętności i doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży
  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego
  • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży produktów w środowisku biznesowym

Formularz kontaktowy

Plik CV

Data publikacji: 14.06.2021

 


CEL I WPŁYW STANOWISKA PRACY

W tej roli, pracownik będzie koncentrował się na portfolio klientów, dążył do oceny potrzeb klientów i proponował odpowiednie produkty, usługi i rozwiązania, które maksymalizują przychody z produktów i poprawiają rentowność. Będzie pracował przede wszystkim z klientami korzystającymi z tradycyjnej komunikacji telefonicznej oraz oprogramowania wideo-telefonicznego.

 

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Opracowanie planu ustanowienia i utrzymania relacji z klientami oraz realizacji osobistych celów sprzedażowych.
  • Sporządzenie biznesplanu dla każdego klienta.
  • Pomoc w ocenie potrzeb klientów i zasugerowanie odpowiednich produktów, usług i rozwiązań.
  • Koordynowanie wykorzystania zasobów zapewnianych przez organizację i innych członków zespołu w celu świadczenia usług o wartości dodanej dla klientów.
  • Rozwijanie silnych relacji z klientami, które zapewniają znaczący wkład w planowanie, strategie dotyczące produktów, cen i usług.
  • Przyczynianie się do rozwoju zespołu, realizując cele, które wpływają na ogólny sukces zespołu.
  • Samodzielne radzenie sobie ze złożonymi problemami przy minimalnym nadzorze, przekazując tylko najbardziej złożone kwestie do odpowiedniego personelu.
     

KWALIFIKACJE

  • Dyplom licencjata w równoważnej lub pokrewnej dziedzinie
  • Sprawdzone umiejętności i doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży
  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego
  • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży produktów w środowisku biznesowym

Formularz kontaktowy

Plik CV

Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie

Data publikacji: 18.06.2021

 

 

Job Purpose and Impact

The Customer Service Supervisor will oversee our team that provides customer services relating to sales, sales promotions, installations and communications. We seek a professional to supervise our team that optimizes and monitors shipping and returns including processing complex orders from customers and resolving order or delivery issues.

 

Offer

2 years contract with possibility to extend 

 

Key Accountabilities

  • Conduct performance management, talent development, succession planning and engagement.
  • Partner with team members to decide which tools/systems are appropriate to use for specific customer service environments.
  • Use comprehensive knowledge of supply customer service practices and procedures to support and assist in developing tactical customer service strategies for a small customer base.You will have your small customer portfolio 
  • Provide support and feedback to define improvement projects and commitments requiring a thorough understanding of customer service practices and procedures for a small team.
  • Responsible for personnel decisions related to hiring, performance and disciplinary actions for your direct reports. You will also spend time completing the same tasks as employees on your team.
  • Other duties as assigned

 

Minimum Qualifications

  • Bachelor's degree in a related field or equivalent experience

 

Preferred Qualifications

  • Experience in team management – at least 1 year 
  • Strong ability to set priorities
  • Experience in work in international environment 
    Ability to operate customer service systems
  • Knowledge of English and Polish languages
  • Knowledge of German languages is a plus

 

Hiring Manager

Agnieszka Rzepka

Formularz kontaktowy

Plik CV